.

уторак, 19. април 2011.

Devojke madjarice


Stigavši ​​kući, u Mumbaiju tjedan dana prije "Blast 1998, smo bili hit sa 25" u nepredvidivih kišu oluju. To je bio masivan, kobno, i monumentalnih dimenzija za naše područje. Vidjevši što smo u južnoj regiji i temperatura se nikad ne ispod 35 obično, nitko nije očekivao to, čak ni moji roditelji koji su nekada živjeli u Mumbaiju.
Ne počinje moj novi posao u mom rodnom gradu u vatrene madjarice  državi Gujarat, imao sam pozvao tri prijatelja sam odrastao sa. Jedan je bio angažiran da dečko ja ne znam, još je gotovo u braku s djetetom, i Hamid Mahamood je uvijek u potrazi za datum za vikend.
Sam bio obličje za izlazak na kuglanje. Amishi, koji je bio angažiran, bio je na raspolaganju da ide jer njezin zaručnik bio izvan grada. Amishi i ja volio jedni druge, dobili  devojke madjarice smo zajedno dobro. Oboje smo igrali sportovima na istom faksu, a bili su u dva mjuzikla zajedno. Pravo iz srednje škole madjarice mlade  mi je još dva prije nego što sam napustio grad za takozvani novu karijeru koja ne planirati.
Ja sam kuntal, i Amishi roditelji i moji roditelji nikada nije dobio zajedno, nitko od nas ne razumije zašto. Bez obzira na to, bez obzira na njihove primjedbe, ona i ja uvijek je otišao van i imala dobro vrijeme prije nego što joj zaručnik je osim slike i ja odselili.
Počela je kiša rano u petak poslijepodne. To je bio silazi težak da biste započeli s, ali prije nego što smo to znali, dva inča je pao, a ja upravo stigao u svoj stan. Čekajući i gleda van, snijeg je bio sve deblji i deblji. Nakon pola sata čekanja, 4 inča je pao.
Deranja natrag na Amishi, sam je pitao da li je ona izgledala izvana. Ona je rekla da nije, a ja joj rekla da se pogledati. Bila je iznenađen i vrisnula out, kao da ona nikada ne bih vidio nešto kao što je to prije.
Pješačka out, Amishi nije bio obučen. Ona je na par donje rublje i trojnik. Mislio sam da je čudno da bih šepuriti okolo kao da je, iako ona i ja smo bili dobri prijatelji. Gledao sam u nju kao da sam nije vidio djevojka tijelo ili njeno tijelo prije. Nasmiješila ali je kazala kako ne zna hoće li ona htjela da izađe tužiti t vrijeme.
Ja bih radije složio s njom, ali sam rekao da bi trebao dobiti doma. Mi okrenuo na TV i bilo je Level 2 vožnje savjetodavno navodeći nema vožnje bez prijeke potrebe. Pogledao sam na moje pravo, Amishi je bio nasmijan. Čovjek je ona izgledati primamljiva odjednom. Amishi nije boginja. Amishi madjarice oglasi  nije inscenacija kraljica. No, ono što Amishi se može smatrati iznad ta dva aspekta. Amishi svidio mi se puno više nego sam ikada znala.
Ona je kratka stoji 5 '3 "mislim. Ona nije bila previše na vježbe, ali ona je često hoda za pakao od njega i ona nije overindulge u hrani. Dakle, u suštini, ona je bucmast i ona je sretna i rekla mi je nešto od običnih koji je udario mene čudno. Rekla mi je u oko način, njen zaručnik je sugerirao da se na dijeti. Ako on ju je ljubio zašto bi on skrbi? Pitala sam se puno o tome.
Zašto je ona njega se udala, ako on brine toliko o njenom izgledu ili težina? Ona je bila kao da je od srednje škole, pa je izgledala bucmast sve na putu kroz školu. To je način na koji je Amishi.
No, Amishi je vrlo lijepa. Ona je prilično kovrčava, kinky tip kose. Ona drži pitoma koliko god je moguće, što nije uvijek lako. Ali, to izgleda odlično na nju. Ona je slatka, zabavna, i malo vrag da tako kažemo. Ona voli biti romantičan ako dečko je ona s osjeća pravo na nju.
Gledajući joj tits kao ona me gleda, ja ne primijetiti njezin osmijeh i činjenica sam bio uhvaćen 'peeking' na nju boobs. U stvari, ona je NFO-a ili 'bradavica Freak Out's' događa.Joj bradavice su hard rock i tako vidljiv kroz nju tanke tee ona nosi.
Sa osmjehom sam pitati svoju "Ummm ya ne uvijek parada oko dečki ya znam dobro u donje rublje i majice kao što je to?" Ona izbija smijeha, jer joj je bio promatranje moje lice dok je osvijetljen.
"Pa što sam nosio ne smetaju kuntal. Nisam znala da je potrebno da bude obučen za vas. Mislio sam da smo bili dobri prijatelji. "
Nasmijao sam se i pogledao u njezino lice napokon. Bila je nasmijana smugly znao sam dobio ispuniti i to nije smetalo joj malo. "To je izvan uredan, idemo u šetnju. Njezin zaručnik ima par čizme za snijeg ovdje možete nositi. Hajde, idemo ", rekla je vuče moje ruke. Ja ću staviti na odjeću previše tako da ne morate pogledati bilo više "kikotanje na moju situaciju.
Rekao sam joj ne, volio sam kako je ona izgledala pravo zatim, i tamo. Ona je znala da sam dosadan i okrenuo mi se lice i wiggled joj gornji dio tijela na mene, naglašavajući joj boobs. "Tako da želite gledati više. Nisam seksi kuntal, ja sam samo Amishi, što znači čisti užitak. "
Izrada skliznuti jezika, rekao sam: "To nije točno Amishi. Mislim da jesi. "Naravno da nosi ono što je ona imala na nije ni povrijediti. Ne mislim da bih rekao da, ako ona je nosio znoj hlače i znoj košulja, ali ono što je pakao je Amishi. Ona i ja ne bih učiniti nešto slično, su samo prijatelji.
Slažući se prošetati u Mećava možda su glupi. Nakon 5 minuta, obje su strane ožbukani vožnje, puše, a djelomično mokrog snijega. Kuntal nije sposoban izaći. On nije imao sve pravo odjeću. Njezin zaručnik odjeća je ne bi odgovarao kuntal. Kuntal je tri inča jači, onda njezin zaručnik.
Tarifni natrag u svoj stan, bila je zamrzavanje, bio je zamrzavanje, i mokro, i oba je potrebno za osušiti, promjena u suhu odjeću, i ugrijati. Ono što je još gore je što izgubio električne energije. Svjetla ne rade, topla voda ide van, a oni su se smrzavali. Nemaju dovoljno pokrivača, Amishi ponudio rješenje.
"Hej, ja znam to je divlja, ali ya želite puzati pod moje deke u mom krevetu? Ja ću držati moj udaljenosti. Možete pokušati nositi neke od svojih zaručnika 's pidžama, ali znam da su idući u biti mala na vas. Što želite? Što mislite ya kuntal? "
"Kao je ovo poziv na seks Amishi" Ja sam pitao. Pitala me što sam mislio. Bilo je očito sam imao nešto na pameti. "Je li to pametna stvar za učiniti" Pitao sam je. "Što misliš?Ja sam angažiran kuntal, ja neæu budala okolo. Osim toga su bili samo prijatelji nisu mi? Mi ne će učiniti ništa. Ja ne planira na njemu. Ovo je hladno u njoj. Ja mogu poletjeti pokriva i možemo pokriti se s njima ovdje i gledati snijeg sići ovdje. "Pristao sam na to, ali ne bi trebali imati. Trebao sam otišao zajedno sa svojim originalnim nevinim prijedlog izležavanje joj pokriva u svom krevetu. Bilo kako bilo, to je zanimljivo iskustvo.
Čak i moje donje rublje bili mokri. Kad sam joj rekla sam bio namočen do kostiju, ona mi je igrao i poigravao s idejom sam bio natopljenom. "Hop u kadu i oprati se. Neću zaviriti sam obećanje. "
"Darn, ja sam se našalio, želim vam rekao da će." Njeno lice me pogledala kao da je mislila da sam bio napola ozbiljno. "Kuntal, jesi li sugerirajući ono što mislim da ste sugerirajući? Znam da je bilo vrijeme kada sam bio privlači vas. Znao si da je previše.No, vremena su se promijenila, a ja nemam tih osjećaja bilo više "sam ju sumnjao o tome.. Nekako ideju kada je hodala u trojnik i gaćice samo ranije, napravio mene misliti drugačije. Pauziranje i drugi ja nagađanje o tome hoće li ili ne bih trebao sporu tvrde da, napokon sam progovorio. "Amishi, mislim", a ja zastao na trenutak. "Mislim da mi kao i svaki drugi. Ja mislim da mi kao i svaki drugi puno više od prijatelja još uvijek. U stvari, mislim da ako smo gledali jedan u drugoga "kao što sam gledao off na snijeg kroz prozor njezin trijem," Ti i ja bih postao vrlo romantična i vrlo intiman jedni s drugima. "Došlo je do potpune tišine. Pogledao sam kroz kutu moga oka, a ona nije preselila.Zurila je direktno van u snijeg oluja. "Pa, što mislite Amishi, jesam li u pravu?"
"Da li su u pravu, a ja bih imati spolni odnos s vama. Želite li poljubac kuntal. Možemo vidjeti što se događa. Mislim ovo je romantično i sve sa snijegom, ti, mi, i deka. "Hladni kao što sam bio, nekako sam zagrijava. Bio sam toplo sve više. Bio sam uzbuđen i energijom. Htjela sam osjetiti njene usne, ali ja sam htjela da se ona osjeća u puno više mjesta previše. Dospio sam više, je izvukao protiv mene kao što sam dobio osjećaj za svoje tijelo. Osjećala je lijep, topao, mekan, i cuddly. Volio sam kako joj splasnuti bucmast okvir osjetio. "Amishi, ovo je lijepo. Sviđa mi se kako se osjećamo zajedno, što je s vama? "
"Da mi je previše" i to je sve rekla gleda kroz prozor i dalje. Sam bio obličje i težak za čitanje joj lice. To je bio prazan. Mislim da je vrijeme da napravite potez, bilo je vrijeme da se to na sljedeći korak. Okretanje prema njoj počeo sam joj poljubac, ali ona mi je uzeo dolje. Ona mi je legao vanjska strana. Ona pritisnuta joj zrnasto i seksi okvir protiv mene, ljubis me jako. Njezin jezik bi početi idući u moja usta, ali izvući. Ona ne bi u potpunosti francuski mene. Mislim da je puno više uključeno onda ono što je učinio. "Lets Get potpuno gol kuntal, u redu?"
"Huh, ono, kao što to radiš? Želite li ga dobiti na već? "To je bio uzimajući hladniji već u stanu. Oni nisu dobro izolirane. Kao što smo dobili gol i počeo ljubiti bez odjeće na, pozivi počeli dolaziti u. Ustala je, otišao do telefona potpuno gol, a ja sam gledao na nju bucmast magarca, mekani trbuh, i krepak tits, a ja sam bio sve osmjesima. Ona je pogledala u mene gleda na nju i možda je bilo neugodno. Ona se okrenu od mene.Pogledao sam na svoju veliku guzicu divno, a onda sam pogledao u nju debela noge.Bog je želim ju pojesti. Ja sam ustala. Hodao sam s njom i stajao po nju, dok je razgovarao s jednim od naših starih prijatelja, počeo sam trljajući joj bedra i dupe. Ona swatted moje ruke i nasmiješio mi se.
Ja sam ga neki više. Ona hopped daleko od mene, gotovo kikotanje a opet swatting u moje ruke. Onda sam stao bliže, skliznula strani moje ruke u naborima joj dupe guzovi.Ja sam amused i ona yipped. Tko je bio na telefonu upitala što se događa. Ona je rekla ništa. To je bio Heather, jedan od naših starih kolega Amishi visio okolo s off i on.
Heather pretpostavlja da je njezin zaručnik, a inzistirao je razgovarati s njim. Uzeo sam telefon nakon Amishi šapnuo što je posao. Rekao sam Heather doći na više, onda bismo mogli imati troje. Amishi ne bi smetalo uopće. Heather pitanje, ako je to njezin zaručnik, jer on ne bi rekao da je tip stvari. Sam je dobio smijati o tome i ona to smatra, kada je sigurno da pogon.
Davanje natrag na telefon Amishi, ona je zabavljalo. Ona je nastavila razgovor a ja sam stajao iza nje i rubbed njezine prednje strane, uključujući njezin grma i bedra. Osjećaj soft role joj trbuščić i njezina tits vješanje me osjetiti malo horny.
Moj penis počeo ukrutiti. Njegov blagi montaža nabasao joj dupe. Okrenula se brzo i gledao dolje. Ona je rekla zbogom za Heather i pogledao u mene. Nasmijao sam se, nasmijala, a ja zamolio jer sam bio malo rožnat, ako je htjela da se to osjetiti.Oklijevajući, ona ne odgovori odmah.
Na kraju ju je dodirnuo joj prst savjeta. Baš kao što je bio idući u hvataljka, mislim, još jedan poziv dolazi u. To je bio njezin zaručnik. Ona grabbed držite ga, odgovaranje na telefon, i pustiti ga kako je rekla: "Bok dragi, kako si?"
"Ne ja sam u redu, ali imamo snježna oluja ovdje. Ja prijatelj i ja smo holed ovdje.Izgubili smo topline, i Umm dobro ona i ja smo gledajući mećava. Jeste li čuli o tome još uvijek? "
Moj penis je otišao opet opušten. Ona je vidjela da ide opušten, i izgubila je vlak misli kada se govori da njezin zaručnik. "Huh, oprostite, što je to opet med?" Ne znam što ju je pitao, ali ona se omesti mu je neugodno. "Moje dijete u redu, ja sam izgubila još jedan funta danas. Kada ćete biti kući usput? Ja ne bi li očekivati ​​bilo prije, tu je već možda i 8 inča na terenu. "
Pokušao sam joj šapće. Ona je uzimajući uzrujan. Ona je izgubio zanimanje za mene mislim. Nisam 'igrati' s njom dok je ona bila na telefonu. Ona se opraštao s njim i ispričao mi se. Stalni gol je bila drhtanje. Uzeo sam joj ruku i hodali smo preko prozora i prikrivenim pod njom deke.
Ja nije briga u tom trenutku. Sam bio idući u njoj su bez obzira. Prešla sam se pod deke i tražili njezino tijelo u mraku. Počeo sam ljubiti joj tits, ali ona me zaustavio i rekao mi ne.JA ran preko moje ruke njezine kovrčave, kinky kosu. Ignoriranje svoje osjećaje sam joj rekao: "Znate ja sam uvijek volio vaše kose. Mislim da je to lijepo, to je cool ".
Tada je napokon me poljubio. Mi smo bili na našem putu. Ona je smještena na dlan njezine ruke na moje prepone i moj mlitavost pokušava ga zavesti, ali nije rekao ni riječ.Ona je samo pogledao u mene. Ona nije osmijeh. Oči su joj bile različite. Ona nije tužno, ali ona nije bila sretna tražite bilo. Ja nisam rekao ništa. I neka joj to osjetiti.
Sam ga volio, ali sam joj preuzmu vodstvo na prvom mjestu. Tada sam pomislio: "Što ja to radim, ići za to. To je jednom u vijek priliku. Stavio sam moju ruku prema dolje između njezine noge i osjetio moj način oko nje dlakav bush. Sam ga volio. Njeni debeli noge su seksi i veliki skrenuti na mene. Ona je raširena bedra tako da sam mogao dobiti u njoj.Naposljetku se nasmijala i ona pogledala ravno u oči kad je učinio. Vidjevši njezin osmijeh javite mi smo bili spremni ići sve van i imaju najbolji sex madjarice  mi eventualno mogao imati. Polaganje joj se na leđima, što je ona neka me učiniti, ja popeo na nju. Moj kurac je bio prilično teško u tom trenutku. S jednom nogom na svakoj strani njezina chunkier tijela, to nije bila velika rastezanje za mene učiniti ono što sam htio učiniti.
Sam klizila gore i dolje joj trbuh i ispod joj boobs. Kao što sam to učinio, ja poked moj penis u nju malo kao moje loptice droga iza penis. Ne znam koliko da joj je uključen, ali ona nasmijala, dok sam joj poked ili slid moj kurac po svojoj bucmast trbuščić.
Onda sam klizila unatrag i protrlja po istom području s moje ruke nježno što je više moguće. Koristeći moje ruke, otišao sam bliže prema njoj tits eventualno cupping.Amishi ne bi potez, ona će ležati odmor i uživanje u ono što radim. Njene oči kao da se živost. Ona je stvarno volio.
Zatim osuditi telefon zazvonio ponovno. Ovaj put to je bio svojih roditelja. Imali su izišli na ralica i bili su svratili da je vidi. Oni su bili vani. Oni su bili gleda u njezin stan. JA pogodak podu tako da ne mogu me vidjeti. "Bok tata, ja sam sigurna. It's cool. Da joj zaručnik nije čine ga kući. Ja sam sam upravo sada, ali ja ću biti u redu. "
Ja indeksirao preko daleko od prozora i stade gore. Jednom sam ja stajao, bio sam nestašan. Počeo sam pokušavao poljubiti joj boobs. Ona me pustiti, ali gotovo je izbio giggling. Dakle, osjećao sam joj bradavice, koje su teško, a zatim je otišao dolje joj dupe i osjetio joj obraze, klizna moje ruke kroz nju dupe ispucati u tom trenutku. Ona je skočio ustranu ne očekuje.
Sam bio vlasništvo velik vrijeme, tako da je ona siguran sam da od toga.Matorke Subotica   Ona je namignuo mi je i mi je dao i duhati me poljubiti. Onda je ona ruka me signalizirao kako ona mi je pokazao znak kao da je htjela da zgrabite moje loptice. Ja zgazi gore, rekla zbogom svojim roditeljima, a ona grabbed moje mlitavost.
Tada joj osuditi vjerenik ponovno pozvao. Amishi glavom pogodio s lijeva na desno kao da je potpuno annoyed. Znam da sam bio. Oni obješen gore. Bilo je 21:00 i ja sam htjela da imaju sex. Htjela sam da ljubav sve više Amishi. Htio sam Amishi tek postati divlji i nekontroliran spolni odnos s mene. Htio sam titty zajebavati joj, maca zajebavati joj, zajebavati joj usta, te su dobre stare romantičnu večer u jednom, ako je to moguće.
Ja ne mislim da je. Ja samo mislim da netko može imati to ovako ili onako, ali ne oboje."Amishi" Pitao sam "da li vam se sviđa biti jeben u vašem titties? Da li vam se sviđa gutati? Što vam se sviđa? "
Nasmijana je rekla: "kuntal, ja stvarno ne znam. Mislim da mi se sviđa u seksu. Ali ja nikada nisam učinio ništa previše kinky prije. Ja nikada nisam imao titty seks, analni ili, što nisam siguran želim, ali sam dao puhati posao puno. Želite li biti sisao off? Ja ću to učiniti za vas. Volio bih ako bi mi željeli. "
"Wow, da sam mislio to ja osobno," omogućuje da se na! "
"Mogu li vam muf? Volio bih da vam okus Amishi, mogu ići dolje na ya "?
Nasmiješila, namignuo, lagao na podu, širiti njezine noge tako da se sam mogao vidjeti svoje pička, uhvatio moju glavu i rekao: "Idi za to;! Me vlažnija zatim mokro"
Bila je topla iznutra. To je bio cool za mene. Ja lizali i lizali. Rekla je da joj moje ruke. Ona me je učio točno gdje je klitoris. Ona je učio me kako je točno da joj uključiti u tom smislu.
Jednom sam počeo razumijevanje tog dijela, ona je bila oplakivanje i uzdisaje.Izvlačenja, počeo sam joj titty jebeni. Odmah bez oklijevajući, ona hopped gore, preskočen u kupaonicu i natrag vraćajući malo ulja, te je izli na nju tits.
To je bio strašan. Sam klizila kroz njen kanal, kao da sam bio HobyCat na veliki dan jedrenja. U, van, i naprijed i nazad, bio sam uzbuđena, ona je bila uključena, i htjela sam ga slajd dalje gore u usta.
"Želite li sisati mi:" Pitao sam je. Nakon što je moj tvrdoće u usta ona je klimnula glavom ne kao ona točka joj maca. Ja skliznula leđa, odgurnuo moju masnu penis unutar joj mokro maca i ona je na mene i moj penis poput vatre.
Bila je seksati čim sam bio u. sam bio smješten na način na koji moj penis gumiran protiv nje klitoris i prije bilo tko od nas nije znao, bili smo deranja, vrištanja, seksati, lupaju, oplakivanje, uzdisanje, i zalažući se za više.
Došao sam na nju teže i teže. Ona yipped, viknu, shrieked, kao što sam vikao kako velik to je sve. Sam je gledao i na off kako joj tijelo jiggled i iz nekog razloga nisam ga volim.Sam žudio za svoje tijelo, čak i nakon ona i ja eksplodirao.
Sam htio biti siguran ona je učinio, i odmah je otišao u nju ponovo koristeći svoj prst, ali ona ih je izvukao. Sam ispričao da nisam mogao dobiti gore odmah i rekla mi je otići i muf nju, tako sam učinio. Čovjek je nevjerojatno. Njeno cijelo tijelo vibrira i gyrated u grčeve. Joj lijepe chunky, seksi bedra stegnute protiv moje glave i Amishi orgasmed još jednom. Osjećao sam se kao pravi muškarac koji je prvi dan 'Blast 1998.'
Laganje uz nju, ja pustim prstiju curiti po svojoj meke, nježne kože. Njeno tijelo osjećala lijepo i rekla sam joj barem pola tuceta puta. Ona je i sam zaspao do 04:00. Snijeg je laki, no još uvijek je teško silazi. Svjetla su na. Matorke Subotica Topline radili, a bilo je 3 poruka od kojih su dva od njezin zaručnik na nju rekorderu.
Prokletstvo je on neugodno ili što? Gledajući izvana, ja ne ide nigdje uskoro Nisam mislio. Problem je bio zaručnik je. On je dobio u na oko 40 milja jugozapadno od nas i iznajmljuje sportska jakna i odvezli se. Međutim, on ne bi dobili u, srećom, sve do 11:00.JA napokon je dobio vanjska strana u 10:45.
Sljedeće godine, Amishi i slavio sam našem jednom godišnje obljetnice kao jebati prijatelja. Ona i njezin zaručnik ga prekinuo. 
"Znaš što? Mi bi trebali prestati biti jebati prijatelja Amishi. Mi bi trebao biti ekskluzivni nekako i datum jedni druge. "Voljela bude moj zajeb prijatelj ili obratno. Ona je željela zadržati ga na taj način.
DISCLAIMER: Ovo je djelo fikcije. Reference se na imena, likovi, mjesta i incidenti su izmišljena i svaka sličnost s bilo koje osobe, žive ili mrtve, je potpuno slučajna.

Нема коментара:

Постави коментар