.

уторак, 26. април 2011.

Starije dame




To je ono što me shvatiti njezinu tajnu primitivan strani postojao sigurno, jer u ovom trenutku ja bih samo sumnja o njoj da je sex video [opisao u priči "Tereze torture"], ali ne i što je vidio ga ja u ovom trenutku , samo sam mogao ići na moje instinkte i savjeti od incidenta s Kabulu. [Bilo je deset godina nakon toga da sam na kraju vidio sam film.]

Ja sam samo sumnja da bi mogla biti nevjerna tata ponekad, š starije dame za upoznavanje, to nije ništa vidio sam ga potvrditi. Stoga sve što sam imao su bile moje fantazije u ovom trenutku, što sam potajno uživao, ali sam još uvijek znao bih biti užasnut, ako sam ikada otkrila da bih imao netko drugi nego tata u stvarnosti. Podsvjesno mislim da sam znao za sigurno, ali u to vrijeme sam bio mentalno zatamnjenja iz razgovora i pokazatelji bih vidio i čuo o njoj avantura s Kabulu i njegovi prijatelji. Činilo se previše nevjerojatno da će biti pravi, a ujedno i jedan od onih stvari respektabilan, srednja klasa obitelji četke pod tepih i pretvara se nikada nije dogodilo, nadajući se da će otići!

Mama se koristi za vidjeti određeni optičar, gospodin Miller,  starije dame za upoznavanje, u njegov dućan na cesti. Ja nikad ne bih ga volio u sve, što je bio tamo par puta u prošlosti, kada bismo bili za naše oči testove, a ja ne sviđa njegov stav. On je bio samo važan, pompozan i zaštitnički na oba od nas, a ja pogađate on imaginaran moja mama. Način na koji on bi puno buke oko nje, dira joj unnessecarily, me meškoljiti. Plus kad su se svjetla zatamnjena za nju testovi, mama bi slip off joj cipele dok je sjedila na stolici, opuštanje i trljanje gaćan stopala joj drugu nogu sugestivno.

Ona bi se smijati na njegove šale starije dame za upoznavanje,  i aluzije da joj tijekom ispitivanja, čak i kada giggling kad njegova ruka skliznuo ramena i zatvoreno više od njezine desne dojke kroz njezin vrh, prije nego se preselio u prekidač svjetla opet! Siguran sam da sam vidio da se to dogodi, tu u mraku!

Bio je vrlo velik čovjek, ali moćan professorish previše, a ja sam osjetio da nekako Mama je privuklo k njemu.

U jednom trenutku u vremenu kad tata je bio daleko u inozemstvu, on nije bio bilo koji šalje novac kući za nas, kao što bih stečen u lošem stanju, a mama joj potrebne skupe naočale zamijeniti. dame za upoznavanje subotica 
a se dogodilo da se s njom nakon što shopping kad je sljedeći vidio optičar, tako da sam bio tu kad smo sjedili pred njim, na njegov stol u uredu.

Mama je djelovao do njega, pokušati ih dobiti besplatno, ili barem, tako da će odgoditi potrebu za platiti do sljedeći put.

On je pjevušila i pontificated, njezina predavanja o tome. Ovaj momak je stvarno samo pravedan kopile, a ja sam bio uznemireni da vidim svoju mamu prihvaćanja njegove reći off.

Kada je započeo joj cipele i napravio vrlo flirty govor tijela, njega, osjećao sam se povrijediti i neugodno. Moja muka je bila izgradnji, i osjećao sam se čvor u želucu.

Mama onda mi je rekao da ide i čekati na recepciji, jer su morali razgovarati o poslovanju, kao što je to stavio.

Primijetio sam kao što sam ostavio da su napustili njegov ured od strane drugog vrata.Ja glimpsed iznutra kao što je otvorena. To je bio malo dosadan spremište, s visok metal krevet, jastuk u crne gume.

Kao što je u blizini radnog vremena s našim imenovanja kao posljednji, njegov pomoćnik, težak crna žena, bio sam na recepciji, gdje sam čekao.

Sjedio sam nervozan, praveći se da se zadubljen u časopisu. Uskoro sam ugledao ženu uključite smanjivanje glasnoće na interfon i uključite ga. Ona Eyed mi provjeriti nisam slušao, a zatim staviti joj uha do zvučnika, okretanje zvuk malo gore.

Samo glasno, ja sam čuo zvukove iz njega.

Prepoznao sam optičar glas mrmljajući nešto i sondiranje vrlo samozadovoljan, zajedno s mama glas ide ", Hugh! Ough! Ourrgh!"

U početku, bio sam siguran ona mora imati samo se smijala naglas u nekim od njegovih šala. Tada sam sumnjao u to.

Što je on zapravo radi na moja mama, u tu?

Crni Žena se nasmiješi kao što je čuo te zvukove, a zatim prebacio interfon off nakon gleda preko na mene i smirking na način koji sam našao neugodno.

Mama pojavile možda pola sata kasnije, izgleda sasvim sretan i normalan. Pretpostavio sam to nije mogao biti ono što sam mislio to je bio.

G. Miller rekla bih bolje donijeti novac ovaj put sljedeći tjedan, ili ona bi dodatno platiti za kašnjenje. Mama je obećao, sondiranje sumnjao extra, ali ima da ga prihvati.

MZ. B, njegov pomoćnik, neka nas se, ponovivši da se mama o ekstra sljedeći tjedan.Ona duhati glasno malina na mama nakon ponavlja tu riječ, i na moje iznenađenje moja mama blushed jako crveno na to! Mama negirao mi se da je žena značilo ništa od toga.

Nisam mogao pomoći, ja nacrtao scene Mama bonking optičar tu noć, i wanked s njima.Mazohistički osjećaj mržnje i za njega i požude za slab ideju mu iskorištavanjem moja mama me svladala. Nacrtao sam slike od njega da joj u testu stolica, itd.

JA sumnja ona nađe ih tijekom tjedna, kao i ona bi čistiti svoju sobu, dok sam bio jedan dan, a oni bi se kretali!

Pa sljedeći tjedan dođe i tata još uvijek nije poslao novac. Mi smo bili zbog otići i objasniti, nakon malo shopping. Primijetio sam mama se uvijek činilo da haljina više tartily i provokativno nego inače na posjete optičara.

Danas je nosila bijelu bluzu slab da bi mogao vidjeti njezin crni grudnjak čipkan jasno kroz par crne tajice koje su debele tarty šavova sve do leđa noge, najviše pete koje sam ikada vidio ju nositi, plus maleni crna protežu mini suknje. To je bilo tako malo ste mogli vidjeti vrhovi nogu, gdje su se priključili u svoje stražnjice!

Kosa joj je nedavno permed i peroxided plavuša dame za upoznavanje subotica  previše, a ona stavi na puno napraviti do kraja joj nepriličan drolja izgled. 

Ona je teško gledao na sve kao što je moj Ugledan, churchgoing mama!

Osjećao sam se tako neugodno hodanje gore u shopping centar s njom. Muškarci su čineći komentare kao i ona prošla, govoreći stvari poput: "IEC! Volio bih da se gore da!"

Svatko je zurio u nju, a oči su im bile zaostale na njoj bum, koji je kao dva jaja u mokrom krpom!

Ona se činilo da ih ignorirati, ali ona je također smirked kao što sam blushed ljutito crvena i glared na Blokes, a ona mi je rekla da ne zuriti u lijepo ljudi!

Gospodin Miller's recepcionar je opet samo jedna tamo sada, kao i ona vidjela s prethodnim kupca. Nasmiješila gadno na naš dolazak, i pitao ako mama i sam imao uplatu danas.

Kada je rekao da nije, crnkinja smirked na Mama i rekao: "Pa sad, med, nadam se da ste spremni platiti naš exxxtra!"

Ona je zvučalo da je posljednja riječ pohotno, to izvlačenje i proširenje njezine oči podrugljivo, kao da je to značilo nešto sasvim drukčije i više nepristojan. Ako je to učinio, gospodin Miller mora imati joj je rekao, i oni su očito bi se smijali u nas o tome!

Kao što smo sjedili pred gospodin Miller opet, on nam je rekao off još jednom, predavanja moja mama i reče: "Razumijete li što to znači, Tereza? Ja sam dodao na ekstra!"

Mama pogledao sheepishly se na njega od ispod njezine kovrče i tiho odgovorio: "Da, gospodin Miller. Žao mi je. Ćemo morati doći na dogovor!"

On je odmahnuo olovkom u njoj, jako pompozno. On je uvijek imao taj ogroman metal pero, velika duga stvar koja se koristi za potpisivanje stvari. Kao što su ustali da ide u stranu sobu, on ga je uzeo sa sobom.

Mama neka mi ostati u njegovu uredu to vrijeme, govoreći: "Ne brini, ljubav, Ive 'pravedan je dobio to probati i dobiti krug gospodin Miller o zakon. Možete ostati ovdje, to će biti u redu."

Ona je skliznuo na njene cipele i ostavio ih sa mnom zajedno s vrećice, govori mi da se brine o njima.

Ja još uvijek podsjećaju na miris njezin parfem i blagi mošusni miris nogu, kao ona padne off joj toplo obuće, te način na koji je izvukao i uspravio najlon s ogrlicom je mjesto između njenih prstiju. Osjećaj brige u kombinaciji sa seksualnim golicanje kao ona poljubila obraz me još uvijek se seli u ovaj dan.

Njezina crimson mokrim usnama probudi moju želju, prije no što je povući, ostavljajući me sa lurching želuca i osjećaj sudbina kao ona dozvoljeno gospodin Miller da joj dovesti daleko.

Posljednje što sam vidio pred vratima zatvorio joj je dupe drhti i stiskanje nervozno u to uske odjeće kao što je gospodin Miller velika ruku roved preko njega.

Čekao sam u tišini. Odjednom sam čuo zvukove opet,  Devojke madjarice sad glasnije da sam bio samo na drugoj strani vrata.

Mama je glas bio je glasno stenjao, "OURGH! UUGHH!"

Gospodin Miller je grunting kao svinja.

Nisam znala što učiniti. Hodao sam okolo, ne brinući se.

Pogledao sam kroz prozor vrata ureda, soba za primanje u. The drzak crna djevojka interkom na ponovno slušanje Mama i gospodin Miller, kao što su dovoljno glasno da se podići od strane jedinica na njegovom stolu.

Sada je ona sama, recepcionar je imao ruke dolje joj suknju, sama dodirivanje i smirking kao ona slušala!

Morao sam probati i saznati što se događa tamo. Sigurno moja mama nije bila u seksu s njim?

Tu je bio mali jedan način ogledalo na vrata da bih prošla, a ja pronašao, ako sam prebacio njegov ured svjetiljka off, ja nejasno mogao vidjeti kroz nju.

Wow, što je prizor upoznao moj zabrinut pogled!

Gospodin Miller je stajao sa svojim natrag k meni, njegove hlače prema dolje, i njegova velika ružna magarca zabadanje naprijed stalno, mama je s rukama i nogama pokazuje krug leđa!

Prljave veliki gad je bio jebeni moja mama!

Prstima clawed zrak ili vjerni svojim sivim shirted ramena, a njezin hulahopke su bile gotovo off, valjane okrugle noge sa prepone od njih između gležnjeva. Njezina seksi Prsti stisnute, mahnuo i drmati, senzualno maze jedni druge, kao i njezin glas polako je postao više hitan.

Moj kurac skočio do erekcije, bez obzira na moje boli, i morao sam ga izvaditi i staviti moj rupčić preko nje kako bi se spriječilo petljaju moje hlače i na katu, ako sam došao.

On grunted kako ju jebu, kao što je on zapravo jebeno moja mama, joj bonking s dugim dubokim thrusts.

"Unnh, Unnhh, Uhnnnnh!"

On je jeben in i out između njezine noge i napravio kauču sjedila gore na tresti i lupati o zid.

Njen plač izgrađen do crescendo, a zatim zaglušujući stanka zaraženih zrak.

Onda je ona otišla, "UUUUuuuuuuuuuuhhhhhrrrrrrllllllllllll!"

Ona je smrznut, sa svojim nogama tensing, proteže se najlon između njih, s jedne strane i širiti, drhtanje u zraku!

Da! Činilo joj je dolazio. Nevjerojatno, ali istinito! Moja mama s optičar, iza tata se vratio, bio je u orgasming odustati gospodin Miller kurac!


Kada je izvukao izvan nje, okrenuo na stranu, i mama ležala leđa na kauču, povlačenjem njezine noge sve do grudi. Po prvi put, vidio sam svoje golo tijelo. Bilo je stvarno seksi, s čvrstim klimatav boobs, dlakav prepone, i bradavice koji je stajao sve crveno i uzbuđen.

Također sam vidio da je još uvijek teško, možda i nije došao još. Njegov kurac je bio veliki veliki pun vena stvar možda i 10 centimetara, s kožica koja pokriva tek njegov veliki luk kao dugme kraj!

To još uvijek throbbed na nju, i osjetio sam mučninu u želucu da je znao bih samo koristi da ogromna kobasica na kurac mama, ali moj penis pulsnog čak i teže, da vide kako pobudila ona je za to.

Nisam mogao vjerovati što se dogodilo sljedeći. On zgrabi svoje velike olovke, a mama neka ga prod na njoj bumcheeks, dok je njezina predavanja o neplaćeni račun.

"Znate li što ću učiniti za vas, Teresa?", On je pod pokroviteljstvom.

"Da, Gospodine!", Ona chirped, širenje joj noge gore malo, a ostavljajući jednu ruku doći natrag u njezinu kosu, poziraju za njega kao što su neki 60-seks-simbol.

On je preselio svoju ruku prema dolje, stavljajući olovku između nje trzanje stražnjica.Zatim ju je dotaknuo joj šupkom.

Odjednom, mama dahnu, onda neka se zaglušujući jecaj, gotovo huka, mješovite požuda i gnjev, kako je gurnuo joj magarca!

Gledao sam nepristojan, šokantan prizor Mama i optičara koji imaju vrlo grub seks sjednici. Bio je tamo s njom, i mama je ležala leđa, nudeći joj gole iza njega i njegovu olovku!

Mama zapravo otišao "OOOOOOOOOOOOOOORRRRGHHHH!", Kako ga je on odgurnuo joj guzica!

The optičar odgurnuo pero moj mama je bum!


Moj želudac lurched kao on je počeo da ga njihati oko, to wiggling bočno, onda gore i dolje, a zatim ga uvijanje oko, što joj iznenađujuće širok, tamni i povećani šupkom čupati i protežu na njegov službe.

Ona je jauk iznenađenje i gađenje, ali jasno užitak kao što je to učinio!

Imajući nogama s jedne strane, ona je posegnuo za njegov penis s druge. Vidio sam ju malo nježne prste uzeti njegovu vratilo, i početi ga skinuti na svoje tijelo.
Ona je vješto wanked off optičar, kao što je on okrenuo, upletena i priključen olovku oko joj guzica! To je bio tako grub gledajući mama neka to učiniti, čak ga je ohrabrujuće po njemu wanking lewdly kao što je ona bila prostitutka, i maše joj obrve sugestivno. Sve dok je gleda naprijed i natrag iz svoje lice objekt waggled u svojim šupkom!

Smirking sada na njega, ona je puhao malina i giggled o stvar zaglavi u njoj čep, između nje uzdiše, kao da je bila šokirana, ali je volio.

On snarled u požudu u to ", Woarrgh!", Au njegov požuda je stvarno jiggled i gurnuo olovku oko teže, desno gore joj dupe.

Njegove druge strane postignut joj tits sada, grubo ih grabbing i cijeđenje ih naizmjence, uz mama je uzbuđena crvenom bradavice poking se između njegovih prstiju.

Njezina šokantno nepristojan ponašanja za taj veliki pokvarenjak je tako čudno da sam erotski dahnu, a održava mi dah, nadajući se nisam vidio ili čuo, kao i moja sperma izlije u moj rupčić. Sve je to što me jeza u ekstazi i poniženja, sve odjednom, transfixed ovaj prizor!

Njena ruka je radio na njegov penis, stručno cijeđenje, povlačenjem i trljajući, a sada je panted u ritmu, na vrijeme da joj jerkings off.

It je oba najviše odvratno prizor koji sam ikada vidio, no većina budi sam ikada vidio!

Odjednom, ruku napustio olovkom, a veliki mlaz sperme pucao iz njega, slijetanje s znakić preko mama je uzbuđena tits!

"DA!", On snarled, kao Mama giggled i wobbled joj oskvrnuo, cum prugasti, varanje tits u ohrabrenje!

O, moj Bože, bio je da moja mama na najprljavije način u njemu, a ja proviri na svoju tajnu, vruće i peverted preljuba!

"Ahh da, to učiniti, ti prljavi čovjek!" rekla je, a naglasila je  Devojke madjarice ona njegov penis cijelom tijelu, usmjeravanje njegove mlaznice nad njom pupka i popunjavanje obrasca, a zatim usmjeravanje spurts nad njom prepone, splattering joj stidne dlake s bijelim sokom.

Sada se nasmijala na njega kao i ona ga je održana prema njoj bum, pustiti da sve do kraja svog sponk splurt i pucaj prema dolje joj bumcrack, splattering i pokriva joj cornhole. Olovku i dalje quivered, bez nadzora, ugrađen u nju smeđa rupa!

Mislio sam da je to, pa sam žurno sam otpustiti i sjeo, očekuju brzu pojavu, ali nije bilo više.

Nakon nekoliko minuta, čula sam mu reći: "A sada ste spremni dati mi extra, Teresa?"

Ona odgovori: "Da, gospodine. Ja sam spreman."

Ja još uvijek ne ustati, zbog straha da se vidi na prozoru, sada. Čekao sam tiho, pitajući se što je extra on inzistirao je zapravo.

Odjednom sam čuo ga smijati glasno, a Mama je rekao, "Ooohh, to je otišao pravo u! Ooohh Bože, kako si mogla?" Ubrzo sam čula zapomaganje ponovno, te ga šamaranje nešto. Tako sam riskirao pogled na prozor opet, i vidio da je mama bila naslonjena na stranu, uza zid. On je bio iza nje, guranje njegov penis u nju, i šamaranje joj dupe. Tada sam vidio najgore malo.

Ona je pomaknut malo, i vidio sam njegov neuspjeh bio u pravu, gore joj guzica! Mama je uzimanje optičar gore magarca!

Tako da je "Extra" koja mama morala platiti, i što je recepcionar nas je ismijavao o tome.On je zahtijevao da shag moja mama joj shithole! Još gore, ona bi završila pristajete na to!

To je bio malo bolestan odluka, gledati njegov ogroman, pun vena Willy klizna u moja mama je smeđa bumhole, upravo tamo u inače mirno usred prostorije mirno i bezazlen trgovački centar izvan. Ljudi su vjerojatno ide van prošlosti, ljudi koji su nas znali, čak.Prijatelji, rodbina, susjedi, svi su bili svjesni što lokalne optičar bio događaj za moja mama tamo!

Pod svoje i moj tata je nos, bila mama je nepristojan aferu s g. Miller!

On je imao ruke oko njezina struka, vučenje leđima na njega, a drugi grabbing joj plava kosa tretirana kemikalijama, kao što je grubo odgurnuo sam joj dirtbox.

On growled kao što je jebeno joj šupkom.

"Hulllgh! Ullgh! Hullllgh!"


"Da li vam se sviđa, Teresa?"

"Da, Gospodine! Hooohh, Huuurrmmhh!"

Ona je bitak gurnuo uza zid, joj tits squashing na gips i imala je ruku čvrsto između nogu, cijeđenje joj dlakav pička teško. On je smacked joj guzica tvrdi kako ju je sodomized.Cmok! Slap! Hrga! Njezina guza quivered kao smacked želei.

Bila je bacanje glavom okolo u radost. Nisam htio da se vidi ako je uključen ovaj način, tako da sam sjeo opet, napuštanjem prozora.

Čekao sam tu, nisam siguran koliko dugo, ali sluha svako neslaganje, slap i uzvika od njih je bio i naprezanje na moj um i vrlo uzbudljivo. Dobio sam tvrdo ponovno. Ja riskirao još jedan pogled, kad sam čuo jebote zvuči zaustaviti.

Sada, on je stajao tamo, s mama samo okreće oko kleknuti pred njim. Držala je njegov ogroman montaža s korijenom, u blizini njegove loptice, a njezin slobodne ruke otišao dolje između njezine noge, trljajući sebe na njoj hot dlakav maca.

Ona je neka njegova prepucij vratiti malo. Onda je ona usklikne: "Oooooohhh!", I chuckled ripely!

Nisam mogao biti siguran što sam vidio, s pogledom zatamnjena sam imao, ali sam mislio sam vidio nešto!

Nadao sam se da nije, jer je mama baš otvoren njene usne i otišao ", Ooommmmmmgghhhh!", Stezanje ih okrugli njegov penis, i stisnuo joj pička u duboku radost!

Ona ga je usisan duboko, i slatko ljubavi Mama mi je korišten za sigurno činilo da znaju kako sisati penis! On je brzo napeti gore i vidio sam kako njegov penis tup zvuk i vibrirati u mama usnama. Ona je isisan teško, gutanje duboko. On je bio snimanje svoje sponk u ustima!

Ona moaned appreciatively, i polako raunched bokovima na ruku, doživljava vrhunac jer je uzeo njegov ejakulat na njezin jezik, sa svojim zatvorenim usnama uhvatiti svaku kap!

Čuo sam ih gdje se čišćenje, i ubrzo su izašli, s mama gleda svi sretni opet, pa čak i gospodin Miller je glup na njegovo lice! Vrlo neobično za zaštitnički, ohol kopile, osim kad mu je bilo oko moje mame, možda!

Mama je rekao nije to lijepo od gospodina Miller da joj je naočale za besplatno! Ona mu se zahvalio za bitak na taj vrste! Promrmljala sam odgovor kada je inzistirao Zahvaljujem mu previše!

Međutim, crna djevojka prestala mama kao što smo išli na odmor, i htjela privatni riječ s njom.

Rečeno mi je čekati vani. Vidio sam joj govori da mama na recepciji, a ona proizvedena videovrpce. Nisam uhvatiti pokriti, ali mama je svijetlo crvena. Djevojka tada grabbed moje mama u zagrljaju, ostavljajući njezine crne ruke ide gore mama je suknju, to dizanje u leđa i cijeđenje mama je bumcheeks teško, te ih jiggling gore i dolje kako je rekla nešto što očito sugestivan! Vidio sam mama površno tada, meekly, kao djevojka wagged joj prst, jasno zahtjevne ili upozorenje o nečemu.

Crni djevojka našalio se kako je nas pustiti, da se mama možda žele ići iz backdoor umjesto toga, a mama je ošamario dnu kao što je rekla tako! Mama je otišao crveno opet! Kao što smo hodio daleko, ona povika iza nas, "Tako zapamtite Terezija, ja ću biti u kontaktu o malo sjednicama ti dugovati mene sada!" i pretvarao da trepavica bičem u zraku, ide "Whoo-TSSHH!" kod nas!

Mama ne bi odgovoriti na moja pitanja o tome zašto je otišao sam s gospodinom Miller i uskraćena ništa osobno nije dogodilo, čak me berating za sumnju tako!

Međutim, prije spavanja te noći, našao sam mama ostavila joj se tajice od tog dana, kao da je slučajno, baš ispred mojih vrata spavaće sobe. Sam ih uzeo, a tijekom noći sam wanked kao lud s njima, s moj kurac u Prsti joj najlonke.

Bio sam mrmljanje "Ohhh, mama! Ooolla, mama!" kao scena joj se s g. Miller whirled krug u mom umu.

Da, u wanked muči bijes u tajice da mama ima jeben optičara u, i podsjetio ju znojenje i uzdisaje u strasti!

Siguran sam da sam čuo joj se smijati u jednom trenutku, iz svoje sobe, ali pretpostavila sam da to samo govori u snu, i da ona nije mogla imati mene čuo.

Je li ona mi je dosadan na svrhu? Nisam mogao biti siguran. U svakom slučaju, ona nikada nije rekao nešto o pronalaženju joj hulahopke sve vrvi od moje sperme sljedeći dan!

I naravno, pitali što bezobrazan mladih crnkinja imao namjeru o tome što je rekla kao što smo lijevo, i iako sam čekala znakove, nisam imao nikakve naznake bilo čega, pa sam radila moje uobičajene smjene i obavlja. Jednog dana djevojka se zove na telefon, tražeći Mama u bezobrazan, podrugljiv ton, a mama je poziv u svojoj sobi, zatvarate vrata.Velika smeđa omotnica uskoro ponekad stigla ju je u tu dužnost, objavljeno na lokalnoj razini. Ona je odmah bih ih odvesti u svoju sobu, a ja bih vidjeti ništa njihov sadržaj, ali ponekad joj vibratori su izostavljene na krevetu kasnije, ja bih proviriti u kao što sam hodio prošlosti. Međutim, oko dva mjeseca kasnije, bio sam gledanjem u mama je rublje ladici za neke njezine čarape ili gaćice da wank u [Ne, ne za sebe nositi, ja ne u to!]

Pa, otkrio sam neke A4 smeđe koverte na dnu svoje najniže ladice, skriven među svim clothes.With ovo je veliki vibrator od mama's. Otvorio sam omotnicama. U njima, otkrio sam, bili su velika zbirka velikih fotografija. Prvi sam izašao bio izbliza mama s njom jezikom gura desno dolje između nožnih prstiju koje jako crno djevojka!

Tu je vrh gadno izgleda bič podnio između njezine velike mesnate prste, a mama je bila vlasništvo pokušati ga iskopati sa svojim jezikom! Oči su joj bile pijan u koncentraciji, i crna djevojka je lice pokazao u pozadini, gadan snarling izraz prezir i okrutnog radosti na njoj mogućnosti! Ona bi staviti pas uzica na Teresa previše, kao što kuja rob! U drugima, mama je liže iz mali komadići čarapu iz dlake između prstiju djevojke. Ja zadrhtala u sramotu i duboko poniženje kao što sam otkrio slike, i kao i svaki zakačen rogonja tipa, dobio sam na masivne Bonk, moje sramotno požude preuzeo.

Drugi su pokazali Mama sisanče na crnkinja 'potplata, s njom mračan noge sve prekriveno mama je sline. U drugom, mama je ponovno kleči pred djevojku, koja je držite mama je kosa dosta agresivno, i bila je usmjeravanje Mama lizati na žulj u sredini jedini joj velike tamne noge. Drugi joj je pokazao mućenje mama je rodila magarca vrlo okrutno, u raznim položajima, s jasno mama vikala kako joj guzica bila loša napao s crvenim weals. Crnkinja je jebeno velika biča, bičevanje na mama je golo tijelo s njim. U drugima, je mama se na sve četiri, kao što su joj jahanje konja i yanking na uzici psa okruglog mama je vrat! Drugi su pokazali mama liže ebanovina djevojke maca, i njena šupkom. Da, mama joj je gurnuo jezik do crnog magarca svoga mučitelja. Razne druge stvari su pokazali previše, kao što ih je šezdeset i nining, ili djevojka poking raznih neobičnih predmeta u mama je pička ili šupkom-olovke, ruža za usne, perje, žlice, puno stvari! Bila je siše na tits mama je s njom seksi debelim usnama previše, i radi sve i svašta na nju. Crni djevojka očito zaveden ili prisiljavani Mama u kinky lezbijski seks sjednice! Ona je izašao na dominantne i ponižavajuće moja mama. Ne znam tko je uzeo slike, ipak! Djevojka je pismene primjedbe na poleđini fotografije, također, primitivan i prljave stvari, u podrugljiv, bezobrazan ton. Oni su uglavnom činilo da se u kući negdje, i mama je poslala slike sjednice kasnije, te je škakljanje joj Fanny nad njima, očito! OMG, ono što mama je sama stečen u ???!!

Možete zamisliti kako bi to napravio mene osjećam!

Ja nikada nisam zaboravio da je iskustvo. Ona otkriva puno o njoj za mene, i potaknuo na moja tajna misli o njoj.
Evo nekih mojih crteža učinio o tome! 

Нема коментара:

Постави коментар