.

уторак, 5. април 2011.

Vruc sex oglasi


Bok prijatelji, ja sam Suri 26 god obliku Pune. danas, oglasi hot  odlučio sam podijeliti moje prvo iskustvo. Dopustite mi da vam kažem o sebi. Ja sam visok, prosječno građena, sa 6 1 / 2 "inča Peter pod mene. Dopustite mi da vam kažem najslađi incident moj život sada. Bio sam 21 u to vrijeme i nakon završetka moje ispite, ja došao za odmor, na moju teta kuću u Bangaloreu. Budući da ja nemam druge rodbine u grad, moram ostati s mojim lijepim tetka oglasi  koja je bila udovica, a bila je oko 32 god stara.

Njeno ime je Shilpa. Imala je jako dobar lik 38 28 32 pravi seksi lik, smeđe kose do nje pušaka i bio je stvarno fer i bio je prosječne izgrađen, može biti oko 55 kg. Kad sam dosegla preko mog tetka u kuću je bio zaključan, kao što je bila na lokalnom tržištu. U to vrijeme, padala kiša pa sam stajao ispred svoje kuće. Ona je došla oko 19:00 i za vrijeme kiše je teška. Dakle, ona će u potpunosti drenched. Na viđenje joj dobio sam instant erekciju koja nikada nisam osjetio prije nego svaki put kad sam je sreo. Ona je pitao kad sam došao i uzeo me u kući.

Onda smo ušli u kuću koja je bila jedna bhk kuća. Ona mi daje ručnik i otišla u sobu za promjenu njezina haljina. No, moja tetka je zaboravio zatvoriti vrata i bio sam joj gledajući iz daljine u dvorani. Ona je skinula odjeću, jedan po jedan. Prvo je uklonjen joj Saree, a ona je u potrazi brana seksi s njom bluze i djevojka potpuno mokri i oni su se pridržavaju joj kožu. Zatim je skinula bluzu i voda je trčanje između njezine razgradnje.

Tada je uklonjen joj baba i stajao s transparentnim Panty & podudaranja grudnjak. Ona je u potrazi za ručnik i kao ona nije bila u mogućnosti pronaći jedan, bio sam siguran da će izaći na hodnik da se jedna i stoga sam samo okrenuo za 180 stupnjeva prema drugoj strani. Zatim je otkrila da su vrata bila otvorena, a ona je brzo zatvorio vrata i pitao za moj ručnik. Dala sam mina.

onda smo pripremili hranu, jeo i čavrljao za neko vrijeme, a nakon toga otišli smo na spavanje. Oboje smo spavali u istom krevetu. Bila je u dubokom snu. Nisam bio u mogućnosti spavati zbog stvari koje sam vidio u večernjim satima. Očima joj stoji s panty i grudnjak je pred mojim očima i ja dobio erekciju instant. Bila je na transparentan Saree i bijelu bluzu n krevet. Počela sam se kreće svoju ruku nad njom kuka.

Njezin Palu je off i njezin bluze bila jasno vidljiva s njom boobs, joj Palu bio raspala i otkrio sam da ona ne nosi grudnjak bilo unutra. Njen miris je malo vidljiv kroz nju bijela bluza. Osim toga, dok je ona bila teško diše i njezin boobs su podizanja i pada u tandemu. Koja je napravio moj penis kao štap. Kao što sam nije nosio donje rublje, on je došao do vrha moje lupanje srca. Bio sam vrlo uspaljen sada uz jaku želju da joj boobs sisati i zajebavati moja tetkica.

Odlučio sam staviti moj dlan na nju boobs kao da se sve to dogodilo u snu i stavio je nad njom nježno lijevoj dojci. Mekoću, shapeliness, i toplinu njenih grudi poslao uzbuđenje u meni. Ja cupped joj grudi s mojim prstima, a čuva ga nepomično dugo vremena uživajući uspon i pad dojke. Nije premjestiti na sve i ohrabreni ovim sam isto s njezine desne dojke. Bila je u dubok san i onda sam išla moje ruke na vrhu joj saress, bedrima i onda na nju maca.

Toplinu sya napravio moj kurac i dalje jaka. Onda sam opet počeo cupping prsima.Odjednom je uhvaćen moju ruku. Bio sam šokiran i pitala me što ru radi i rekla da će reći moja mama. Dobio sam boj se, i njezina molio da ne kažem tko je dobio i tješio me je zamolio za spavanje, malo kasnije se okrenula prema meni i pitao me su u bojala da ću reći mamu, onda mi je rekla neću reći,

Ja u ljubav toliko, obaviti u ištanje to držati moj boobs, ja nisam rekao ništa. Ona je tada ustao, sjeo kraj mene i moje noći otkopčao lupanje srca i zgrabi moj penis u erekciji.zatim zagrlila me. me Kissed na mojim usnama za 5 min i rekao je da je nakon njezina mrtva mužić, ona has'not je s bilo koji tip za 5 godina i bio je čežnja za ludu vožnju.

Ona joj Saree ruba do mene i pitao me da polako ga ukloniti. Joj bradavice bile uspravne i bili su vidljivi iz njezine bluze. Opet je umetnuta njezin jezik u moja. I ja sam osjetio joj slatko nakon 5min ona sjedne na krevet i upitao me za uklanjanje joj bluzu. S mojim tresavice prste, ja sam ih dodirnuo drugi put i polako otišao za kuke na otkačiti. dok im se uskrati joj boobs su pritiskom protiv moje prste, touch napravio moj kurac rasti još teže.Unutar min sve kuke su uklonjeni, a ona je podigla ruke da skinu bluzu,

Joj bradavice su hard rock. Počela sam ih štipanje. Ona je uzimajući uzbuđen kao njezin diše bile teže. Ona je sada dobiva sve više i više uspaljen i šapće joj sisati mlijeko spremnika. Počela sam joj sisa bradavice, jednu po jednu dok nije postao više od pola inča. Ja izlio neke sline u trbuh i počeo žvakati i lizanje joj trbuh, nakon 5min sam razriješen joj baba i ona je postala labav. Otkrio sam da je ona din't imaju panty previše dok ga maknuti. Njezina vagina je potpuno obrija tako da pinta usne su jasno vidljiv.

Tada sam prekinuti sisa joj boobs i uzeo joj pička u mojim ustima. I razdijeliše joj pička usnama i ne stavim svoj jezik i počeo da proguta svaki zalogaj pre-cum koji počeo izlazili.Miris joj pre-cum me horny. Sam je isisan bijesno i degustacija i dosadan joj klitoris. Bila je oplakivanje, aaaaaah ... aaauchhhh uuuhhhh sisati me sureshhhh. Bila je previše vruće sada crpne bokovima energično. To je trajalo 15 minuta. Nakon nekog vremena, ja sam ustao i otvorio moj orgulje i gurnuo u usta, ona je to duboko do moje loptice. Počela ga sisa gotovo za 10 min.

Ona je postala umorna nakon 10 min, ali ja sam još uvijek na vatru i tako i uhvatio je za kosu i gurnuo moj penis duboko u njezina usta i počeo joj usta jebote. počela je sviđanje i ona također povećana njezina brzina. Tada sam došao u usta i ona to proguta u potpunosti. Lagao sam na nju za 2 min i onda polako napravio joj noge da dio. Držala je moje kuhati i polako ga upumpava u njoj pizda. Kao što je ona bila vrlo uske to ne ide unutra. Zato jer je rekla leći. Moj kurac je bio uspravan kao stup.

Ona je polako stajao i umetnut moj kurac u nju maca s njom noge picke iz subotice i sjeo na moje bedro.Počela se kreće gore-dolje polako. Mi smo bili vođenja ljubavi u tom položaju za 5 min.Nakon toga sam napravio joj stajati na podu i drži joj bedra i njezin izvukao prema meni.došla je blizu, a održao sam joj bedra i umetnut moj kurac u njoj maca. I zagrlila ju čvrsto moj kurac u nju i ona ju je u moje ruke, Tada sam počeo polako kreće joj sprijeda i straga.

Uživao sam poziciju, ali nisam bio u mogućnosti odoljeti njezinu težinu,najbolje picke  a time i polako preselila na stolu pokraj kreveta i napravio joj sjesti na stol i počeo ju jebu u isto vrijeme ona je bila igra s njom jezik u mojim ustima. Sam joj jebeno za 5min u tom stilu. Pitao sam je da se dolje i napravio joj lice nasuprot mene. Sada joj pušaka bile ispred mene.Pitao sam je da savijen prema dolje na stolu.

Sada sam počeo lizanje joj dupe i njezin šupak i pička joj sve u isto vrijeme. U to vrijeme moje ruke su igrali na nju sisa i na kosu koja su iz pecivo do sada. Onda sam ustao i počeo umetanje moj kurac od iza. mi jebeno zvjerski za 5 min. onda sam joj napravio da legnete na krevet i otišao sam na vrhu nje i počeo jebeni ponovno. Nakon 2 min osjetio sam kao da dolazi, ona me je zamolio da držite na za 30 sekundi i pitao me da zajebavati joj teško.

Bila je toliko uspaljen i počinju snimati glasno plače i nakon minutu oba od nas sperma u isto vrijeme. Sam bio u mogućnosti vidjeti oba naša orgazama teku kao rijeka iz joj maca. Onda mi je zagrlila čvrsto i lagao na mojim grudima, a spavali smo kao što je to.Opet oko 6 ujutro osjetio sam netko mi pritiskom na vrlo teško. To je moja tetka pokušava umetnuti moj kurac u njoj maca. I ja ustala i pitala me da zajebavati joj dupe. Sam je napravio da se okrene u doggy položaju i polako umetnuta moj kurac u njen šupak. Najbolje picke iz Subotice

Ona je vrištala od boli i prestao sam umetanje, ali ona me je zamolio da krenu naprijed. I ja sam isto, ali je ona cijelo vrijeme vrišti. Nakon 10 sekundi od teško boriti, moj kurac je bio u potpunosti u magarca. Ona me je zamolio da se to polako i ponovno ga umetnite.Nakon 4 ili 5 ciklusa ona prestala vrištati i počeo uživati, ja jebeno joj dupe za 10 minuta i rekao mi je o tome da se sperma. Ona me je zamolio da zbroj u usta njezina. Ja sam i ona to proguta u potpunosti.

Mi smo bili na krevetu za 30 min, nakon čega uciteljica za jebanje smo otišli na pranje sobi, gdje smo oboje okupan zajedno i imali jebati sesije za 30 min. Ona je tada zagrlio me čvrsto i rekao da ste slobodni da me jebati bilo koje vrijeme. i moj cijeli odmor prošao na s 3 do 4 ljubavi sjednici dnevno. Dragi čitatelji, nadamo se da ćete imati uživali moje iskustvo.  Dakle bilo dame nezadovoljan / kuće supruge / djevojke u Pune / Bangaloreu koji žele slično iskustvo možete me kontaktirati putem maila.  Uvjeravam vas da tajnost će biti vrlo održavana. Dakle, slobodno i učiniti poštu mene i pusti me da su sve vaše komentare. 

Нема коментара:

Постави коментар